Mai idézet

2011. január 26., szerda

Apróság, de szeretem az ilyet.

Tegnap este azért mentem oda, hogy lássam. Hiányzott, és gondoltam kihasználom, hogy Sopronba van, hacsak néhány perc erejéig is, de legalább találkoztam és kicsit beszéltem Áronnal. Mosolyogva intett, amikor kijött a színpadról, majd ment fel öltözni. Vártam, közbe jött a többi szereplő is, és sorra köszöntünk egymásnak, volt aki még puszit is adott. Hamarosan jött le az öltözőből Áron, adott két puszit és kérdezte,hogy miért vagyok itt. Én mondtam, hogy: "Téged vártalak, gondoltam kihasználom, hogy Sopronban vagy." Pár percet beszéltünk, de mennie kellett. Azt mondta, hogy 28-án hívjam fel és megbeszéljük azt, amiért igazából odamentem este. Aztán észrevette, hogy valami más a hajamon, mondtam, hogy levágattam, ő azt hitte csak hátra volt tűrve. Közelebb lépett hozzám, megfogta és közölte: " Ez vasárnap még nem volt ilyen." Mosolyogva mondtam, hogy valóban nem. Aztán derűsen kijelentette, hogy nagyon jól áll. Hát, azt hittem ott olvadok el... egy férfi ritkán veszi észre egy nő új frizuráját. Nekem legalábbis az a tapasztalatom, hogy vagy akkor, ha nagyon rossz vagy akkor ha nagyon jó az új frizura, legalábbis pasi szemmel. Örültem nagyon, hogy tetszik Neki is! Ezek az apró dolgok is igen fontosak nekem, hisz ezekből is érzem, hogy szeret és foglalkozik velem! <3 Bátyuskám <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése