Mai idézet

2010. december 12., vasárnap

Örökre a szívemben!

Az évem egyik legnagyobb élménye volt a csütörtöki (12.09.)! Áron 30. születésnapján én is ott lehettem és fantasztikusan éreztem magamat! Az egész este szeretetteljesen telt! Én érkeztem meg utoljára...meglepődött, amikor meglátott, és láthattóan örült nekem! Énekelhettem Vele egy duettet (Aladdin- Egy új élmény), bár nem sikerült profin, de azért élveztem és nagy élmény volt! Illetve énekeltem Neki egy angol dalt a barátságról, melynek stílusosan az volt a címe: The gift of a friend. Bár a közepén elcsúsztam, mert nem hallottam rendesen a zenei alapot, de így is jól sikerült...tisztán és szívből énekeltem Neki, s ezt Ő is érezte! Odajött hozzám szeretettel a szemében, megpuszilt és magához ölelt, ennél szebb köszönetnyílvánításra nem is volt szükségem, majd megdicsért és megjegyezte, hogy sokat feljődött a hangom az egy év alatt, amíg nem hallott énekelni! Dalolás közben végig a szemébe néztem, és nem kapta el egy pillanatra se a tekintetét... láttam rajta, hogy tetszik neki amit és ahogyan énekelek! Egy hölgy, aki szintén Áronék közeli barátja volt, odajött hozzám és azt mondta, hogy kellemesen kirázta a hideg a hangomtól, és hogy vele ritkán szokott ilyen történni és azt is mondta, hogy tehetséges vagyok. Jól esett, mert szükségem van mind a pozitív, mind a negatív visszajelzésekre és egy szinte idegentől még jobban esik, hisz tőle nem várom el. Összeségében a buli remek hangulatban telt! Hajnit megdicsértem, hogy milyen szuper partit hozott össze Áronnak!
Ez az este szeretetteljes emlékként marad nekem mindörökre!
( Ha megkapom a bulin készült képeket, akkor majd felrakom őket.)

Remélem, hogy a 20. szülinapomon is lesz alkalmam Áron és Hajni társaságát élvezni, és ha szerencsém van, akkor táncolhatok vagy énekelhetek egyet Áronnal. :-) Bízom benne, hogy így lesz! Ez lennek az én nagy kívánságom, ami minden más ajándékot maga mögé utasítana! Meglátjuk alig fél év múlva!

Hajni, Áron és Én


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése