Mai idézet

2010. december 19., vasárnap

Élmény egy igaz baráttal Bécsben!

Eszméletlen jó volt a Bécsi kiruccanás pénteken és szombaton! Nagyon jó volt végre Tamás társaságában, igazán egy hullámhosszon voltunk és harmónikusnak éreztem magamat! Hihetetlen, hogy ilyen érzéseket váltott ki belőlem, viszont nagyon örültem ennek! Gyönyörű helyeken jártam Vele és kellemes felling-je volt bárminek, amibe belefogtunk, olyan nem is tudom..."bárcsak ez a pillanat örökké tartana" érzésem volt! A barátságunk szerintem kiteljesedett és ennek külön örülök! Spontán, kedves gesztusokban nem volt hiány és jó érzéssel emlékszem vissza ott létem minden percére! Tény, hogy nem telt úgy el óra, hogy ne szekáltuk volna egymást, de ez már hozzátartozik a köztünk lévő barátsághoz... enélkül nem is lenne teljes. Nevettünk egymáson és együtt, megmutattam neki, hogy tudok én is dilis lenni, csak előtte moderálom többnyire magamat, mert egy kattant elég kettőnk közül... viszont ez mulatatott mindkettőnket! Szép volt, jó volt, még sok ilyet Vele!!! És itt van egy-két kép, a közöset megígértem Neki, hogy nem teszem fel, de persze amin rajta vagyok azokat Ő fotózta. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése