Mai idézet

2010. december 26., vasárnap

Micsoda ünnep!

Csodás karácsonyom volt! Szeretetteljes, épp ahogyan szerettem volna! Mindenki, aki fontos volt kapott valamit tőlem, persze nem feltétlen tárgyi dolgot, de valami olyat, ami megmelengeti a szívét! A szerelmemtől egy gyönyörű, cirkóniummal kirakott tündér medált kaptam, ami egy szép ezüstláncon függ. Azt mondta azért kapom, hogy erről mindig Ő jusson eszembe...nem mintha nem Ő lenne ígyis minden gondolatom (úgy könnyű, ha az embernek az agya több pályán fut és egyszerre 3-4 dolog jár a fejében)! :-) Kaptam pár könyvet, amik jól jönnek, ha ki szeretnék kapcsolódni, emellett művelődöm is. A barátom családja nagyon szívélyes és aranyos, jól éreztem magamat Velük is! Kívánom, hogy még sok ilyen kellemes és szeretetben gazdag karácsonyban legyen részem!


Én a karácsonyfa alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése