Mai idézet

2010. augusztus 28., szombat

Apró események.

Hajnival és Áronnal a 17. szülinapomon.

Történt egy, s más a napokban... Igyekszem mindenről röviden beszámolni. 24-én vettünk pár ruhát még az egyetemre, feloldottam a lekötést a hitelkártyámon, így szabadon vehetek fel pénzt, persze bizonyos korlátok között. 25-én a névnapomon a Szerelmemmel voltam Eisenstadt-ban sétálni, fagyizni meg nézelődni. Élveztem! 26-án pakolásztam még a szobámban, meg Nehergóval beszélgettem. Tegnap nőgyógyásznál voltam, nem szeretek odajárni... de inkább nem részletezem. Minden rendben volt egyébként. Aztán Lináról is szó esett a párom és köztem, úgy gondolom mindent meg tudtunk beszélni. Ez igazán jó, mert megnyugodtam, most már végleg, azt hiszem! 3 nap és költözöm Pestre. Hamarosan a fősuli is kezdődik. Nagyon várom már! Áronék elfelejtették a névnapomat... csalódott vagyok, de ha figyelembe veszem azt, hogy az "Érzelmi változások nyara" van, akkor tudom, hogy így van jól és ennek is oka van. Lehet, hogy már nincs "dolgom" Velük többé? Kiderül, hamarosan. Azt mondja a mondás, hogy: "Ha szereted, akkor el kell engedned, ha ők is szeretnek, akkor visszajönnek hozzád." Viszont egy furcsa dolog van ebben az egészben... hogy Velük kapcsolatban most nem érzek olyan erős hiányérzetet, mint régen. Azért még nagyon vágyom utánuk, de szerencsére nem az a sajgó érzés, így elviselhetőbb. (Bárcsak olvasnák ezt a bejegyzést egyszer!) Egy biztos: Új élet kezdődik....!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése