Mai idézet

2010. október 16., szombat

Tudom, jól van így...!

Azt mondta tudja, hogy kész vagyok Vele hosszú párkapcsolatot kialakítani...Honnan tudta? Kötődöm hozzá és megrémiszt, amikor egy kicsit is megingok abban, hogy ez így jól van-e, bár csak pillanatnyi labilitás, mégis ijesztő! Nem akarok nélküle élni! Vele vagyok teljes, és jöhet bármi, míg Ő is úgy gondolja Vele maradok...! Szeretem!

"Holnap, lehet, sírni fogok, de holnapután, lehet, mosolyogni. Ez elég. Ilyen az élet. Ha nem vesztem el a reményt, a holnap jönni fog. A holnap jönni fog, ha nem veszted el a reményt..."




Fantasztikus volt a Vértestvérek című musical! Nagyon jól éreztem magamat és örültem, hogy találkozhattam aznap Hajnival és Áronnal is. 27-e után együtt elmegyünk majd valamerre vagy feljönnek hozzánk. Alig várom!

Egy jelenet a Vértestvérek című musicalből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése