Mai idézet

2011. március 11., péntek

Katarzis volt, éreztem!

Ma drámacsoporton megéltem azt, hogy katarzis élményben volt részem! És hihetetlen volt, komolyan! Egy szituáció gyakorlatba sikerült olyan szinten beleélni magamat, hogy folytak a könnyeim, mivel egy olyan helyzet volt, amikor ez normális, ha a való életben történik. A gyakorlat után kellett 1-2 perc mire teljesen kijöttem a szerepből. Nagy áttörés volt, és ezután érzem, hogy sokkal könnyebb lesz egyéb érzéseket is hitelesebben a színpadra vinni, mint eddig. Nagyon örültem ennek a délutánnak, ismét nagyon jól éreztem magamat a drámacsoportos fiúkkal és lányokkal! 

Valamiért úgy érzem, hogy a színpad fog végleg gyógyír lenni minden bajomra az életben, akár fizikai, akár lelki szinten! Fantasztikus volt és nagyon jól érzem magamat most is!

A problémák az élet becsomagolt ajándékai - az ajándék a fejlődésben rejlik, amelyen átmegyünk, ha "kicsomagoljuk" a problémát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése