Mai idézet

2011. február 9., szerda

Micsoda mozgalmas nap...

Ma sok impulzus ért, de nekem ez a normális! Az ügyeimet intéztem a városban, közbe hívott Áron, hogy szeretne ő is egy összeállítást a róla szóló képből, olyat, amilyen Hajninak is csináltam. Meglepett, de örömmel fogom teljesíteni! Beszéltem reggel egy nagyon jó barátommal, Tamással videotelefonon, Gabótól megkaptam a választ e-mailben a kérdéseimre, Hajnival beszéltem telefonon, hogy holnap tudunk találkozni és egy híres színész, akit direkt nem nevezek nevén, sms-t írt nekem, azt nem mondom meg milyen okból. A lényeg, hogy van egy közös esemény amin mindketten részt veszünk és azzal kapcsolatban kérdezett, tudni illik kissé feledékeny. Szóval jó volt ez a nap! Még sok-sok ilyet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése